tisdag 30 oktober 2012

Mission accomplished

100 000!!!

Tack vare alla er underbara människor. Dagen innan Rosa Bandet-galan i Stockholm.
Tack Essie. Tack för resan du gav Rasmus och Sophie förra hösten, och tack för de pengar du la ikväll så att vi nådde målet just idag.

Och tack mamma och Monica för ert hårda jobb den senaste tiden, så att jag kunnat koncentrera mig på mitt jobb och Keila mer. Utan er hade jag inte orkat med alla armband.

Wow, vilken känsla!


För dig, älskade "Chopski", vår krigarprinsessa. För dig...i ditt namn. 
Vi tänker på dig varje dag. Vi ser dig i Julian varje dag. 
Vi saknar dig. Du fattas oss. Glöm aldrig det. 



21 kommentarer:

  1. Du är en helt underbar person!!!

    SvaraRadera
  2. Danni, tack själv för ditt enorma engagemang, när du startade denna insamling i lilla söta Sophies namn, för en mycket viktig sak.Du har ett stort och gott hjärta, Danni o det ligger i o inom familjen. Jag är så glad att jag har kunnat och kan hjälpa till, ligger mig så varmt om hjärtat.
    Ha det nu så härligt uppe i Stockholm og kos dere som norrmännen säger. Pussa söta Keila och hälsa Henrik så mycket.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Älskade syster! <3 /R

    SvaraRadera
  4. Sååå jäkla underbart, så jäkla stolt över dig!!! Puss ❤

    SvaraRadera
  5. Du är grym Danni!!!!!!
    Jag hoppas du och Hin får de riktigt bra på galan imorgon, du är värd lite glamor. Sophie kommer vara med er imorgon, precis som alla dagar. Men imorgon kommer hon vara lite extra stolt och skryta inför de andra änglarna med: "Ser ni hon den snygge där nere, de är min svägerska och hon är helt jädra fantastisk!!"

    SvaraRadera
  6. Det är underbart Danni. Ett stort tack till dig som fixade armbanden. Ditt engagemang gör skillnad.

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastisk nyhet att vakna upp till! Du har gjort ett fantastiskt jobb Danni - grymt! Njut nu av din galakväll. Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Helt fantastiskt...Tro på medmänskligheten, den du besitter i allra högsta grad.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till dig och dina nära....Du klarade det och jag slår vad om att Sophie sitter i Nangijala och bara ler, stolt över dig, över Rasmus och över lilla J... Jag har sagt det förr men det tåls att upprepas alla skulle haft en sån som du i sina liv, du är outstanding på alla sätt och vis...
    Va jäkligt stolt över dig själv det e du värd....

    Kramar A

    SvaraRadera
  10. Så himla underbart, Bra jobbat! Ha en underbar vistelse i Stockholm!

    SvaraRadera
  11. Grattis gumman! Så jävla bra jobbat! Är så stolt över dig!! puss

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt!!! Helt underbart!! Njuuuut nu av galan <3

    SvaraRadera
  13. Grattis vad kul, och ha så kul på galan! Kanske ser vi dig i bild!

    SvaraRadera
  14. En Essi borde alla ha <3
    Ida

    SvaraRadera
  15. Wow! Du är en underbar människa! 100 000 kronor!
    Otroligt bra jobbat!

    SvaraRadera
  16. Grymt jobbat Danni!!! Hoppas ni får en härlig kväll! Kram på dig!!

    SvaraRadera
  17. Åh vad bra jobbat Danni! Jag ska sitta som klistrad ikväll och kolla på galan och hoppas att du syns:) Sophie är säkert stolt över dig. Stor kram till dig och din fina familj. Elin A

    SvaraRadera
  18. Var stolt över dig själv!!!!!'n
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  19. Enastående Danni! Vilken fantastisk insats du har gjort. Hoppas att du får en riktigt rolig kväll! Kram Erika

    SvaraRadera
  20. Fantastisk är du och alla ni som kämpat och jobbat kring denna insamlingen!
    Njut på galan det är du värd!
    Kram Michelle

    SvaraRadera